utorak, 29. siječnja 2013.

Gladni????

Cijenjeni pratitelji bloga, nastavljam nakon duže pauze, a ovaj puta izvještavam Vas, naravno opet o hrani :-)
Hranu biram, slažem, kuham i jedem po bojama, pa mi je zadovoljstvo bilo iznova posjetiti jedan od mojih omiljenih restorana u metropoli. Mex Cantina !
Ovaj topli i živopisni ambijent neodoljivo podsjeća na dom jedne od bogatijih meksičkih obitelji, kakve smo nekada gledali u meksičkim sapunicama. Hrana je vrlo autentična ( mogu nagađati da je, jer nisam bila u Mexicu ), ali definitvno je ovaj restoran na popisu mojih 5 najboljih u HR.
Ovom prigodom sam poželjela malo žešću spizu, pa sam naručila De Corderito - filetirana janjetina na grilu s 3 vrste luka, Verde -pikantni umak od zelene rajčice, i naravno tortille...Okus vauu, daleko od naviknutog na janjetinu s ražnja. Uz ovakvo jelo prigodno je bilo popiti čašu crnog vina Cabernet Sauvignon.  
Za desert je preporuka konobara bila Crna palačinka s kremom od vanilije-Los Caballeros.
za sve informacije odite na njihovu web stranicu, pregledajte svu ponudu, ili jednostavno ih posjetite i prepustite se preporukama iskusnih konobara...
uživajte!
www.mex-cantina.hr 

Nema komentara:

Objavi komentar